3 DS Max 2008; Herkes İçinHerkes İçin
Açıklama
Yaratıcılığınız kadar geniş kapsamlı 3ds Max kitabı!
3ds Maxte yeni olsanız bile, hemen modellemeye başlayın, yaratıcılığınızın sınırlarını kaldırın!
Adan Zye 3dsMax arabirimi, 2008 sürümünün yeni özellikleri
Nesneleri seçmek, nesne özelliklerini ayarlamak, katmanları ve Scene Explorerı kullanmak
2D Splineları ve şekilleri çizmek ve düzenlemek
Materyaller, kameralar, ışıklandırma: animasyon ve render teknikleri
Patch ve NURBS nesneleriyle modelleme
Saç, kürk ve kumaş eklemek, özel materyal tipleri oluşturmak
Gelişmiş animasyon teknikleri, animasyon Modifierlarının kullanımı
Animasyon katmanlarını ve Motion Mixer aracını kullanmak
Parçacıklar oluşturmak ve Particle Flow sistemi, fizik temelli hareketleri Reactor ile canlandırma
Ters kinematikle çalışmak, kemiklerle çalışmak, karakterlere deri kaplamak
İleri düzey ışıklandırma, ışık izleme ve Radiosity
Render elemenmtleriyle kompozitleme ve Video Post arabirimi
Kitap Ayrıntıları
Stok Kodu
:
9786051060507
Boyut
:
195-235-0
Sayfa Sayısı
:
1234
Basım Yeri
:
İstanbul
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2000-01-01
Çeviren
:
İlker Göçmen
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
1.Hamur
Dili
:
Türkçe
9786051060507
208853
https://www.benlikitap.com/urun/3-ds-max-2008-herkes-icin
3 DS Max 2008; Herkes İçin Herkes İçin
595.00
Yaratıcılığınız kadar geniş kapsamlı 3ds Max kitabı!
3ds Maxte yeni olsanız bile, hemen modellemeye başlayın, yaratıcılığınızın sınırlarını kaldırın!
Adan Zye 3dsMax arabirimi, 2008 sürümünün yeni özellikleri
Nesneleri seçmek, nesne özelliklerini ayarlamak, katmanları ve Scene Explorerı kullanmak
2D Splineları ve şekilleri çizmek ve düzenlemek
Materyaller, kameralar, ışıklandırma: animasyon ve render teknikleri
Patch ve NURBS nesneleriyle modelleme
Saç, kürk ve kumaş eklemek, özel materyal tipleri oluşturmak
Gelişmiş animasyon teknikleri, animasyon Modifierlarının kullanımı
Animasyon katmanlarını ve Motion Mixer aracını kullanmak
Parçacıklar oluşturmak ve Particle Flow sistemi, fizik temelli hareketleri Reactor ile canlandırma
Ters kinematikle çalışmak, kemiklerle çalışmak, karakterlere deri kaplamak
İleri düzey ışıklandırma, ışık izleme ve Radiosity
Render elemenmtleriyle kompozitleme ve Video Post arabirimi