Kainat Kitabını Okumak
Açıklama
Allah'ı bilmek ancak O'nun tecelligâhı olan suretleri bilmeyle mümkündür. Bütün âlem, Allah'ın isim ve sıfatlarının tezâhür ve tecellî yeridir. Allah bütün yaratılmışların sahibidir. Kâinattaki düzeni, yaratılmışlardaki harika sistemleri inceleyip gönül gözüyle seyredebilirseniz bütün âlemin Yüce Allah'ın tecelli sahnesi olduğunu görebilirsiniz. Evrende her varlık kendine özgü bir amaca hizmet eder. Aralarında hiç benzerlik ve ilişki bulunmayan iki ayrı varlık türü, aynı bütünün parçaları gibi birbirlerine yardım etmekte, sorumluluk paylaşmakta ve birbirini desteklemektedir. Öyle ki hiçbir varlıkta amaçsızlık, anlamsızlık, savurganlık ve sorumsuzluk görmeniz mümkün değildir.
İşte bu eser, ilahî iradenin tabiata yansıyan yönünün cüz'î bir kısmını mümkün olduğunca açık bir dille anlatmak amacıyla kaleme alınmıştır.
İşte bu eser, ilahî iradenin tabiata yansıyan yönünün cüz'î bir kısmını mümkün olduğunca açık bir dille anlatmak amacıyla kaleme alınmıştır.
Kitap Ayrıntıları
Stok Kodu
:
9789755744445
Sayfa Sayısı
:
302
Basım Yeri
:
İstanbul
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2000
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
2.Hamur
Dili
:
Türkçe
9789755744445
19633
https://www.benlikitap.com/urun/kainat-kitabini-okumak
Kainat Kitabını Okumak
13.34
Allah'ı bilmek ancak O'nun tecelligâhı olan suretleri bilmeyle mümkündür. Bütün âlem, Allah'ın isim ve sıfatlarının tezâhür ve tecellî yeridir. Allah bütün yaratılmışların sahibidir. Kâinattaki düzeni, yaratılmışlardaki harika sistemleri inceleyip gönül gözüyle seyredebilirseniz bütün âlemin Yüce Allah'ın tecelli sahnesi olduğunu görebilirsiniz. Evrende her varlık kendine özgü bir amaca hizmet eder. Aralarında hiç benzerlik ve ilişki bulunmayan iki ayrı varlık türü, aynı bütünün parçaları gibi birbirlerine yardım etmekte, sorumluluk paylaşmakta ve birbirini desteklemektedir. Öyle ki hiçbir varlıkta amaçsızlık, anlamsızlık, savurganlık ve sorumsuzluk görmeniz mümkün değildir.
İşte bu eser, ilahî iradenin tabiata yansıyan yönünün cüz'î bir kısmını mümkün olduğunca açık bir dille anlatmak amacıyla kaleme alınmıştır.
İşte bu eser, ilahî iradenin tabiata yansıyan yönünün cüz'î bir kısmını mümkün olduğunca açık bir dille anlatmak amacıyla kaleme alınmıştır.