Kur'ân Meâli Okuma Kılavuzu
Açıklama
Kurân-ı mubîn/apaçık bir kitaptır. O, hayatı düzenlemek için gelmiştir. Bu nedenle onun, her dönemde ve şartta söyleyecek sözü mutlaka vardır. O, insanı muhatap alır. Bu nedenle onun gerek kendisi gerekse ilk muhatapları açısından bir anlaşılma sorunu yoktur.
Ancak Kurânın nâzil olmasından sonraki dönemde insanların kendi özel şartlarından dolayı Kurânı anlama sorunları söz konusudur. Bu, Arapça bilip bilmemenin ötesinde, insanın bilgi birikiminden, yetişme tarzından, yaşadığı çevreden kaynaklanan bir sorundur. Bu sorun modernite ile birlikte daha da büyümüştür. Okuyucudan veya meali yapanın önyargılarından, hatta yanlışlarından kaynaklanan sorunları, Kurânın bir kusuru olarak görmek/göstermek öncelikle Kurâna haksızlık olur.
Oysa, Kurânın anlaşılması ile mealin anlaşılması konuları birbirinden farklı iki olgu iken; bunları birbirine karıştırmak, her şeyden önce Kurânın mesajının çarpıtılmasına neden olur. Bu iki olgunun kendi çerçevelerinde değerlendirilmesine ve farklı çözüm önerilerine ihtiyaç vardır.
Kurânın bir hayat kitabı olarak günlük yaşantımıza yön verebilmesi için öncelikle zihnimizde yer edinmesi şarttır. Bunun için de meale sağlıklı bir şekilde yaklaşmak ve meal-metin bütünlüğünü daima göz önünde bulundurmak gerekir.
Kitap Ayrıntıları
Stok Kodu
:
9789759044442
Boyut
:
135-210-0
Sayfa Sayısı
:
240
Basım Yeri
:
İstanbul
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2000-01-01
Kapak Türü
:
Karton
Kağıt Türü
:
2.Hamur
Dili
:
Türkçe
9789759044442
250900
https://www.benlikitap.com/urun/kuran-meali-okuma-kilavuzu-1
Kur'ân Meâli Okuma Kılavuzu
22.50
Kurân-ı mubîn/apaçık bir kitaptır. O, hayatı düzenlemek için gelmiştir. Bu nedenle onun, her dönemde ve şartta söyleyecek sözü mutlaka vardır. O, insanı muhatap alır. Bu nedenle onun gerek kendisi gerekse ilk muhatapları açısından bir anlaşılma sorunu yoktur.
Ancak Kurânın nâzil olmasından sonraki dönemde insanların kendi özel şartlarından dolayı Kurânı anlama sorunları söz konusudur. Bu, Arapça bilip bilmemenin ötesinde, insanın bilgi birikiminden, yetişme tarzından, yaşadığı çevreden kaynaklanan bir sorundur. Bu sorun modernite ile birlikte daha da büyümüştür. Okuyucudan veya meali yapanın önyargılarından, hatta yanlışlarından kaynaklanan sorunları, Kurânın bir kusuru olarak görmek/göstermek öncelikle Kurâna haksızlık olur.
Oysa, Kurânın anlaşılması ile mealin anlaşılması konuları birbirinden farklı iki olgu iken; bunları birbirine karıştırmak, her şeyden önce Kurânın mesajının çarpıtılmasına neden olur. Bu iki olgunun kendi çerçevelerinde değerlendirilmesine ve farklı çözüm önerilerine ihtiyaç vardır.
Kurânın bir hayat kitabı olarak günlük yaşantımıza yön verebilmesi için öncelikle zihnimizde yer edinmesi şarttır. Bunun için de meale sağlıklı bir şekilde yaklaşmak ve meal-metin bütünlüğünü daima göz önünde bulundurmak gerekir.
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13QNB Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13Ziraat Combo KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,504--6--9--SağlamKartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,502--3--4--6--9--Advantage KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim22,5022,50211,2522,5037,5022,5045,6322,5064,3125,8893,1328,13
- Yorumlar
- Yorum yazBu Kitabı Henüz Kimse Yorumlamamış.