Sembol, Mit ve Anlam;Cassirer Felsefesinde
Açıklama
Elinizdeki kitap, Ernst Cassirer'in Sembolik Formlar Felsefesi temelinde ortaya konulan sembol üreten canlı (animal symbolicum) olarak insan tanımı etrafında, insan-sembol ilişkisi üzerinde durarak bu ilişkiyi bir sembolizm biçimi olan mit üzerinden tartışıyor. Çalışmanın problem alanını modern öznenin kendinde ve Varlık'ta bulduğu parçalanmışlığın neticesi olan anlam problemi, bu problemin aşılması ve çözümü için sembolün ve mitin işlevi oluşturuyor. Mona A. Tufan bu kitabında Cassirer'in Sembolik Formlar Felsefesi'nin Batı düşüncesindeki sembol ve mit araştırmaları içindeki yerini, Mitik Düşünüş tarzının Varlık'ta ve insanda gördüğümüz parçalanmışlığı aşma ihtimalini, göreli alanda kalarak anlamlar tablosu üreten ve mutlak olana referans yapmayan bir felsefi çabanın anlama erişme imkânı olup olmadığını irdeliyor. Modernitenin ikonoklast tutumu ile ihmal ettiği sembol ve mitlerin insanın bütünsel varlığında dengeleyici işlevini ve önemini değerlendiren yazar, Cassirer'in yöntemini cevaplardan biri olarak inceleyip anlam probleminde eksik bıraktığı noktayı Gelenekselci Ekol'ün mutlaka referans yapan düşünce sistemiyle tamamlamaya çalışıyor, göreli çoklu anlamlardan, mutlak anlama geçme imkânını ve mitin bu imkân içinde nerede durduğunu tartışmaya açıyor.
9786057133588
585786
https://www.benlikitap.com/urun/sembol-mit-ve-anlam-cassirer-felsefesinde
Sembol, Mit ve Anlam;Cassirer Felsefesinde
228.00
Elinizdeki kitap, Ernst Cassirer'in Sembolik Formlar Felsefesi temelinde ortaya konulan sembol üreten canlı (animal symbolicum) olarak insan tanımı etrafında, insan-sembol ilişkisi üzerinde durarak bu ilişkiyi bir sembolizm biçimi olan mit üzerinden tartışıyor. Çalışmanın problem alanını modern öznenin kendinde ve Varlık'ta bulduğu parçalanmışlığın neticesi olan anlam problemi, bu problemin aşılması ve çözümü için sembolün ve mitin işlevi oluşturuyor. Mona A. Tufan bu kitabında Cassirer'in Sembolik Formlar Felsefesi'nin Batı düşüncesindeki sembol ve mit araştırmaları içindeki yerini, Mitik Düşünüş tarzının Varlık'ta ve insanda gördüğümüz parçalanmışlığı aşma ihtimalini, göreli alanda kalarak anlamlar tablosu üreten ve mutlak olana referans yapmayan bir felsefi çabanın anlama erişme imkânı olup olmadığını irdeliyor. Modernitenin ikonoklast tutumu ile ihmal ettiği sembol ve mitlerin insanın bütünsel varlığında dengeleyici işlevini ve önemini değerlendiren yazar, Cassirer'in yöntemini cevaplardan biri olarak inceleyip anlam probleminde eksik bıraktığı noktayı Gelenekselci Ekol'ün mutlaka referans yapan düşünce sistemiyle tamamlamaya çalışıyor, göreli çoklu anlamlardan, mutlak anlama geçme imkânını ve mitin bu imkân içinde nerede durduğunu tartışmaya açıyor.
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00QNB Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00Ziraat Combo KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,004--6--9--SağlamKartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002--3--4--6--9--Advantage KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim228,00228,002114,00228,00376,00228,00457,00228,00643,70262,20931,67285,00
- Yorumlar
- Yorum yazBu Kitabı Henüz Kimse Yorumlamamış.